مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» نقش هشتگ در شبکه های اجتماعی چیست؟

همانطور که می دانید، در وب سایت ها با استفاده از تگ ها و حتی با استفاده از دسته بندی ها شما قادر خواهید بود مطالب خود را منظم و دسته بندی کنید. این کار موجب افزایش رتبه ی سایت نیز می شود.

از آن جا که در شبکه های اجتماعی تعداد زیادی از کاربران در حال تولید محتوا هستند، می بایست بتوانند به نحوی مطالب نوشته شده را تگ گذاری کنند و در دسته های خاصی تنظیم کنند.

 

هشتگها در شبکه های اجتماعی دقیقا کار تگ و دسته بندی را در سایت ها انجام می دهد.
هر چند که اولین بار، توییتر، توانست هشتگها را به صورت رسمی معرفی کند و امکان استفاده از آن به طور گسترده به کاربرانش بدهد، اما هم اکنون در برخی شبکه های اجتماعی به طور گسترده از هشتگ استفاده می شود. یکی از پر برچسب ترین شبکه ها، فیس بوک است که با این قابلیت به کاربران کمک می کند که مطالب را با نظم خاص و به صورت دسته بندی شده مشاهده کنند.
چگونه باید از هشتگ استفاده کرد؟
استفاده از هشتگ بسیار ساده است. کافیست شما در هر بخشی از متنی که نوشته اید ( بالای متن، پایین متن، یا لا به لای متن ) بخواهید برچسب گذاری کنید. برای این کار کلید هشتگ(#) را فشار دهید و بلافاصله بدون هیچ فاصله ای، دسته بندی، تگ مورد نظر و ... را بنویسید:

 

همانطور که مشاهده می کنید به محض نوشتن هشتگ (#) تگ یا دسته ی مورد نظر را می نویسید.
بعد از انتشار به صورت زیر هشتگ ها قابل مشاهده اند:

 

هشتگ ها چه کار می کنند؟
برای اینکه ( در مثال بالا ) بتوانید جدیدترین مطالب مربوط به بازاریابی اینترنتی را مشاهده کنید، کافیست روی هشتگ بازاریابی کلیک کنید. به محض انجام این کار، لیستی از مطالب مرتبط با بازاریابی برای شما نشان داده خواهد شد که در لابه لای متن آن ها، از هشتگ بازاریابی استفاده شده باشد.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده